NÁVOD SILENT HILL 1
Děj začíná na kraji silnice, kde Harry se svojí ženou naleznou malou, opuštěnou holčičku. Pojmenují jí Charyl. Videosekvence nám ukáže, co nás čeká. Potom se vrátíme zpět do přítomnosti, kde Harryho s dcerkou Charyl vidíme, jak jedou po silnici v autě v džípu do Silent Hill na dovolenou. Vidíme, jak se na nemocnič- ním lůžku probouzí mladá žena s popáleninami, na ošetřovně se hádají doktor se setrou Lisou. Policistka Cybil Bennetová ze sousedního města obdrží telefonát, aby v sousedním Silent Hillu vyšetřila jakousi podivnou událost. Cybil míjí Harryho na své motorce. Mezitím Dahlia utíká a je velmi zděšena. Po- znala, že se probouzí temné síly k životu. Harry jede okolo Cybiliny havarované motorky. Vtom malá holčička vbíhá za tmy před auto Harryho, ten strhne okamžitě volant a vybourá se.
Harry se probouzí z bezvědomí. Charyl ale nikde není. Harry se vypotácí z havarovaného auta a rozhlíží se. Město Silent Hill je ale zahaleno podivnou mléčnou mlhou a začíná sněžit.Harry zaslechne kroky, běží dál uprostřed ulice a náhle v dálce spatří svojí malou dceru Charyl. Zděšeně na ni volá, ale malá Charyl utíká stále hlouběji do města Silent Hill až se úplně ztratí v mlze. Harry se při pronásledování Charyl dostane do jiné ulice, kde projde železnou bránou a na zemi jsou krvavé zbytky něčeho. Vzduch se začíná rozechvívat pronikavým zvukem ječících sirén. Všude je náhle tma. Harry rozsvítí zapalovač a jde dál. Začíná pršet. Prochází okolo kolečkového křesla a vidí prosakující krvavou mrtvolu zakrytou bílou pachtou na nemocničním lehátku. Zdi se začínají měnit na ostrý a krvavý plot s visejícími cáry masa. Krev je všude. Harry přichází k místu, kde vidí spoustu rozervaných mrtvých těl. Náhle Harryho obklopí hnusné malé a zohavené zrůdy. Harry probíhá mezi nimi, až zabočí do uličky, ze které není cesty zpět. Zde je znovu napaden a Harry umírá.
Harry se probouzí naprosto zmaten na lavici v jakési kavárně. Neví, co je sen a co je skutečnost ? Ale vidí, že není v kavárně úplně sám. Překvapeně hledí na policistku Cybil Bennetovou, která též havarovala na silnici. Vzájemně se představí, Cybil je policistka ze sousedního města Brahms, která se dozvěděla, že telefonní spojení s městečkem Silent Hill bylo úplně přerušena a proto byla pověřena vše vyšetřit. Harry od ní zjišťuje, zda někde nepotkala je- ho dceru. Cybil sděluje, že ne. Harry vstane a chce ji jít hledat. Cybil nechce, ale Harry je již rozhodnut. Policistka dává Harrymu alespoň svou zbraň. Oba si uvědomují, že v tomto městě není vše tak, jak by mělo být. Cybil se vrací zpět do Brahms pro další posily.
OLEJOVÁ SKVRNA S Harrym můžete najít: mapu, kuchyňský nůž, rádio, baterku, léčivý lektvar (2x)
Následujte Cheryl do husté mlhy a nechte se na konci napadnout dětskými zombiemi. Probudíte se v místní kavárně. Promluvte si s Cybil, vemte si nabízenou zbraň a seberte věci ležící na pultu. U notesu si uložte hru. Po sekvenci budete skrze okno napadeni létavicí. Použijte pistoli. Seberte rádio a opusťte kavárnu.
SKLADIŠTĚ/AUTO S Harrym můžete najít: krabičku první pomoci, channeling stone (pouze v Next Fear módu hry), krabici s náboji (2x), léčivý lektvar (4x).
Projděte město, sbírejte užitečné věci a pak se vydejte do aleje. Nahoře, blízko krámku najdete náboje ( na lavičce vpravo ). Jděte do obchodu, kde seberete tři léčivé lektvary, krabičku první pomoci, uložte zde hru. Severněji najdete místo vaší havárie. Z havarovaného vozu vyndejte další léčivý lektvar. Jděte do aleje. Next Fear mód : V NF módu naleznete v obchodě ještě Channeling Stone, který vám umožní dosáhnutí různých konců hry.
ALEJ S Harrym můžete najít: krabici s náboji (2x), zprávu od Charyl
Cestou k aleji pozor na létavici a hybridní psi. Vyhýbejte se stvůrám a ušetřete náboje. Na konci temné uličky (aleje) naleznete zprávu od Cheryl a další náboje. Přečtěte si zprávu, která ukáže místo, kde by mohla být, pak jděte zpět na ulici.
KE ŠKOLE S Harrym můžete najít: klíč od domu, další zprávu od Cheryl
Za pomocí mapy jděte do Levinovi ulice. Pak jděte do Mathesovi, kde uvidíte jámu na silnici a další zprávu od Cheryl. Dopis vás dovede k psímu domku Levinově ul. Jděte k psí boudě vlevo a seberte klíč schovaný uvnitř.
V DOMĚ S Harrym můžete najít: léčivý lektvar, krabičku s náboji (2x), katanu ( pouze v Next Fear módu ), krabičku první pomoci
Vemte krabičku první pomoci za vstupními dveřmi, jděte do kuchyně, jsou tam další dvě krabičky s náboji a léčivý lektvar. Koukněte na mapu a jděte k zadním dveřím. Jsou zamčené na tři různé zámky, úkolem je najít tři klíče. Uložte hru.
Next Fear mód : V místnosti vpravo po cestě do kuchyně naleznete katanu.
DALŠÍ ALEJ Basketbalové hřiště S Harrym můžete najít: Woodmanův klíč, léčivý lektvar
Použijte mapu a všimněte si dlouhé červené lajny směřující dolů k Fenneymu aleji. Dejte pozor na příšery a držte se drátěného plotu vpravo. Narazíte na branku, kde se můžete protáhnout na basketbalové hřiště, tam naleznete léčivý lektvar a koš. Vyndejte zpod basketbalové sítě Woodmanův klíč.
ZAČÍNÁ SE STMÍVAT S Harrym můžete najít: lví klíč, krabičku první pomoci, krabičku nábojů, Scarecrow klíč, léčivý lektvar (2x)
Vraťte se zpět k Finneymu, otočte se doprava, pokračujte k rozbořenému mostu a po- licejnímu vozu. Seberte náboje poblíž auta a z boty vytáhněte lví klíč. V ulici Ellroy uvidíte rozbořenou cestu. Zahněte vpravo a všimněte si prkna vedoucího od zadních dveří domu. Tady naleznete léčivý lektvar a třetí (scarecrow) klíč. A se třemi klíči se vráťte zpět ke psí boudě, pak pokračujte pro další léčivý lektvar z přístřešku na konci Levinovi ulice.
CESTA ZPĚT S Harrym můžete najít: léčivý lektvar (2x)
Odemkněte zámky a vyjděte ven. Rozsviťte baterku. Ze zahradního stolku seberte lé- čivé lektvary a protáhněte se dveřmi na konci zahrady do další aleje.
ZPÁTKY KE ŠKOLE S Harrym můžete najít: krabičku s náboji (2x), léčivý lektvar (3x)
Jděte do aleje a na sever přes ulici k rozbořenému mostu. Tam bude smečka psů, těm se vyhněte. Když budete ale s nimi bojovat, získáte krabičku s náboji a léčivým lektvarem. Pak jděte na jih směrem ke škole a cestou sbírejte věci. Mezi Levinovou ulicí a Midwichem je krabička s náboji. Pokračujte přes Blochovu ulici, zahněte na západ a na jih ke škole. Narazíte na poničený školní autobus, tady si uložíte hru. Seberte léčivé lektvary a vydejte do školy.
ŠKOLA Recepce S Harrym můžete najít: školní mapu, krabičku s náboji
U vchodu objevíte mapu školy. Vydejte se prázdnou halou směrem k recepci. Na stole naleznete několik krvavých poznámek. Prohledejte je a jděte do pokoje na konci re- cepce, kde naleznete krabici nábojů. Ze stěny sundejte obrázek a při odchodu ven, prohledejte registr učitelů na přepážce.
ŠKOLA Ošetřovna/nádvoří/foyer S Harrym můžete najít: krabičku první pomoci, náboje, léčivý lektvar
Použijte mapu a vydejte se do ošetřovny (infirmary), kde naleznete léčivý lektvar a krabičku první pomoci. Uložte hru a jděte ven na nádvoří. Zabijte dětská zombie a proběhněte dveřmi na druhé straně nádvoří. Na konci haly seberte krabici nábojů. Vydejte se západními dveřmi v hale.
ŠKOLA Foyer/druhé podlaží S Harrym můžete najít: krabici s náboji (3x), chemikálii, krabičku první pomoci, zlatý medailónek, léčivý lektvar
Vyběhněte po schodech do učebny, seberte léčivý lektvar. Projděte vedlejší učebnou do dámské umývárny, seberte krabici nábojů. Vraťte se zpět do haly a napravo uvi- díte dveře ( poblíž schodů ). Dveřmi projděte do další haly. V laboratoři seberte láhev kyseliny, pokračujte do chemické místnosti, kde uvidíte na pultě ruku. Poté ji ponořte do kyseliny, získáte zlatý medailón. Seberte náboje a jděte do knihovny. Naleznete krabičku první pomoci. Vydejte se jižními schody do nižšího podlaží. Na nádvoří použijte medailónek na čidlo, čímž změníte čas v hodinách na věži (na 12).
ŠKOLA Učebna hudební výchovy S Harrym můžete najít: stříbrný medailón
Druhý medailón je v učebně hudební výchovy na druhém patře. Jděte tam a prohledejte básně na stěně. Nyní máte před sebou nejsložitější hádanku z celé hry. Se stříbrným medailónem běžte zpátky do hodinové věže a posuňte ručičky na pátou.
KOTELNA S Harrym můžete najít: nic
Zapněte červený spínač a jděte na nádvoří. Dveře k hodinové věži se otevřou.
ILUZORNÍ ŠKOLA S Harrym můžete najít: gumový míček, brokovnici, obrázkovou kartu, krabici s náboji (2x), krabičku první pomoci, ampuli, léčivý lektvar (2x)
Vraťte se zpět. Dorazíte do jiné verze nádvoří -zvláštního druhu jiné reality. Jdě- te přímo, skrze dvoje dvojité dveře a spolu s náboji seberte krabičku první pomoci. Pak sejděte do skladiště (storage room) pro gumový míček. Potom se vydejte do učeb- ny po pravé straně, seberte obrázkovou kartu a projděte jižními dveřmi. Následuje další učebna a po pravé ruce hala. Na severu naleznete léčivý lektvar. Běžte zpět do ošetřovny, tam uložte hru, seberte dva léčivé produkty a jděte dolů do vestibulu, kde seberte ampulku z kolečkového křesla. Utíkejte přes recepci do dalšího pokoje a vezměte náboje. Obrázkovou kartu použijte jako klíč k podivným dveřím. Jděte pryč z chlapeckých záchodů, seberte brokovnici a bojujte v učitelské kanceláři (s náboji). Začne zvonit ..........
ILUZORNÍ ŠKOLA S Harrym můžete najít: náboje do brokovnice a pistole, klíč od knihovny, léčivý lektvar
Následuje animovaná sekvence, poté běžte po schodech dolů do haly, seberte lektvar a jděte zpět nahoru do učebny pro náboje. Protáhněte se dveřmi, spojující dvě sou- sední učebny. Vemte náboje do brokovnice, vyjděte ven a projděte dvojitými dveřmi. Pokračujte halou do šaten. Následujte divné zvuky a po další animované sekvenci seberte klíč od knihovny. Jděte zpět a použijte dveře po levé straně a postupte na střechu.
ILUZORNÍ ŠKOLA Střecha S Harrym můžete najít: nic
Čeká vás hlavolam. Po své pravé ruce naleznete klíč zaseknutý v trubce na střeše. Sledujte krvavé stopy a vlevo najdete další trubku. Do trubky dejte balónek, jděte doleva, kde naleznete ventil. Pusťte vodu a vydejte se zpátky na nádvoří.
ILUZORNÍ ŠKOLA Nádvoří S Harrym můžete najít: klíč od učebny
Klíč, který byl ještě před chvílí zaseklý v trubce naleznete v severovýchodním rohu nádvoří. Seberte ho a jděte zpět do knihovny, ale použijte klíč, který jste nalezli dříve.
ILUZORNÍ ŠKOLA Druhé podlaží/suterén. S Harrym můžete najít: náboje do brokovnice (2x), náboje, léčivý lektvar (2x), ampuli, krabičku první pomoci
Seberte krabičku první pomoci a vydejte se do knihovny. Cestou seberte věci a uvnitř knihu, kterou si pečlivě nastudujte. Dozvíte se, jak porazit prvního z bossů. Pou- žijte klíč od učebny, abyste se mohli dostat do vedlejší místnosti. Tam jsou léčiva a jděte nazpátek do haly pro další. Pak se probojujte do přízemí, seberte ampuli a náboje do brokovnice ze skladiště. Vyzbrojeni se vydejte do kotelny.
ILUZORNÍ ŠKOLA Kotelna/šéf kotelník S Harrym můžete najít: krvežíznivého bosse
Zatočte levým závitem 1x doprava a pravým závitem 2x doleva. Otevře se průchod, kte- rým se dostanete k prvnímu bossovi. Několikrát bosse střelte, dokud nebude krvácet, pak si vemte brokovnici a namiřte přesně do zvířecího žaludku. Stejný postup opakujte, než boss začne hlasitě škemrat.
ŠKOLA Kotelna S Harrym můžete najít: K-Gordon klíč
Nyní budete opět zpátky v normální škole městečka Sillent Hill. Seberte Gordonův klíč schovaný kousek od kotle. Následujet animovaná sekvence, poté se vydejte směrem ke kostelu.
KE KOSTELU S Harrym můžete najít: krabici nábojů (3x)
Vydejte se Bradburyho ulicí až spatříte alej. Jdětě tím směrem a pokračujte, až naj- dete cestu po pravé straně vedoucí k domu, který otevřete Gordonovým klíčem. Najdete spoustu nábojů a hru uložte. Projděte vstupními dveřmi zpátky na Bradburyho ulici a pokračujte v cestě, až naleznete další alej a krabici nábojů. Jdětě po Blichově ulici ke kostelu.
KOSTEL S Harrym můžete najít: Drawbridge klíč, "flauros", léčivý lektvar
Vstupte do kostela, následuje animovaná sekvence. Poté si vezměte klíč, „flauros“ z oltáře a léčivý lektvar ukrytý poblíž. U dveří si uložte hru.
GARÁŽ S Harrym můžete najít: krabici nábojů nádržku s benzínem (pouze v Next Fear módu hry).
Dále najdete garáž s náboji a pokud hrajete v NF módu, tak tam objevíte i kanystr s benzínem. Vydejte se Ellroyovou ulicí k opuštěnému náklaďáku, kde seberete náboje do pistole a brokovnice. Pokračujte dále až narazíte na most. Napravo najdete schody ve- doucí dolů. Dole posbírejte věci a jděte k ovládání mostu.
MOST Řídící místnost S Harrym můžete najít: mapu, vrtačku na kámen (pouze Next Fear mód), motorovou pilu (rovněž NF mód), léčivý lektvar
Drawbridge klíčem spustíte most Silent Hillu. Seberte mapu, léčivý lektvar, uložte a hru.
Next Fear mód hry : Ve spodní části naleznete vrtačku na kámen, ale budete potřebovat trošku benzínu k jejímu zprovoznění. Motorovou pilu naleznete v Cut-Rite Chainsaw domku.
CENTRUM SILENT HILLU S Harrym můžete najít: krabici nábojů.
Držte se strany silnice, kde se rozkládá ovládací místnost, narazíte na spirálovité schody vedoucí dolů. Seberte náboje a pokračujte dál. Jděte dále Crichtonovou ulicí k nemocnici.
NEMOCNICE S Harrym můžete najít: mapu (2x), plastikovou láhev, léčivý lektvar (4x), krabičku první pomoci, neznámý lektvar, klíč od přízemí
Uložte hru a vstupte do místnosti, kde potkáte doktora Kaufmanna. Pak jděte do recepce, vemte krabičkou první pomoci s mapou. Projděte medicínským pokojem a vstupte do doktor- ské kanceláře. Zde naleznete mapu od suterénu a klíč hned za vedlejšími dveřmi. Následuje kuchyně, kde seberete léčivý lektvar a plastikovou láhev schovanou kousek od umyvadla. Láhev použijte v ředitelově kanceláři a nalijte do ní trochu lektvaru. Jděte do suterénu až do místnosti s generátorem a zapněte ho, tím zprovozníte výtahy za rohem. Použijte výtah, zastavujte na každém patře a na každém z nich vyzkoušejte dveře. Třetí dveře se otevřou, ale na výtahu bude svítit čtyřka (iluzorní paro )!
ILUZORNÍ NEMOCNICE S Harrym můžete najít: krabici s náboji (2x), náboje do brokovnice, pláty (Queen, Cat, Hatter a Turtle), ampuli, krabičku první pomoci, balíček krve, léčivý lektvar (3x)
Nyní jste v jiné dimenzi. Jděte ke dveřím a pokračujte až k dalším. Pak se vydejte po schodech a dostanete se do třetího patra. V pokoji 302 si uložte hru a seberte náboje. V pokoji číslo 304 si vemte speciální plát a léčivé zásoby. Skladiště obsahuje sáček s krví, léčiva a náboje do pistole. V pokoji 306 je další plát (Cat). Odemkněte výtah na konci chodby a jděte dolů na chlapecké záchody pro plát (Turtle). Sestupte po schodech do druhého podlaží. V pokoji 201 je zapalovač a v 204 další plát (Hatter). Na příšeru použijte balíček s krví a běžte do prvního podlaží. Ředitelova kancelář má nástroj k uložení hry, ale i poslední plát (Queen). Zastavte se v kuchyni pro léčivý lektvar, z vedlejší kanceláře seberte krabici s náboji. Cestou zpět do druhého podlaží najdete sesterské centrum. Vložte pláty v následujícím pořadí - modrý, zelený, žlutý, červený a otevřou se dveře.
ILUZORNÍ NEMOCNICE (POKRAČOVÁNÍ) S Harrym můžete najít: desinfekční alkohol, krabičku první pomoci, náboje do brokovnice (2x), videokazetu, kladivo, klíč od ošetřovny, náboje do pistole, klíč od skladiště v suterénu
Proběhněte předoperační místností do operačního sálu, najděte klíč od skladiště v sute- rénu. S klíčem se vydejte halou na jednotku intenzivní péče. Seberte desinfekční alkohol a krabici první pomoci z pokoje číslo 206. Najděte výtah a sjeďte do suterénu. Z márnice seberte léčivý lektvar a ampuli. U generátoru naleznete kladivo. Ve skladišti si vezměte zásoby munice a všimněte si skříňky. Dostaňte se za ní, odstrčte ji, objevíte tam tajnou chodbu. Mříže polijte alkoholem a zapalte. Tím zabijete popínavé rostliny. Poté projděte dveřmi a za chvíli narazíte na další vlevo. První dveře po pravé straně skrývají video- kazetu a v poslední místnosti po levé straně je klíč od ošetřovny. Jděte zpět do pokoje 302, projděte do ošetřovny na prvním podlaží. Probudíte se ve skutečné nemocnici.
CESTA K ANTIKVARIÁTU S Harrym můžete najít: klíč od antikvariátu, sekera
Najděte zapomenutý klíč a vydejte se do antikvariátu v pravém horním rohu mapy. Otevřete zámek a narazíte na další skrýš. Držte se cesty do kaple, kde naleznete sekeru. Následu- je další animované sekvence a poté se můžete ocitnout v jiné verzi kaple.
ILUZORNÍ MĚSTO & PIKNIK S BOSSEM S Harrym můžete najít: krabičku první pomoci, náboje do brokovnice (2x)
Opusťte budovu a jděte do Simmonsovy ulice, vlevo najdete otvor v drátěném plotě. Jděte po eskalátoru na druhé straně a po své levici bude pokoj se dvěma krabicemi s náboji do brokovnice a trochu léčiv. Pokračujte chodbou a po chvíli objevíte skryté dveře, kde je další boss. Otočte se a rychle použijte brokovnici. Zabijte malé stvoření za sebou. Počkejte až pro- razí část povrchu a poté do něho palte další dávky nábojů, dokud se neprobourá zdí. Promluvte v nemocnici s Lisou. Po krátké animaci se připravte na další utkání s druhou částí bosse, s kterým jste před okamžikem bojovali. Zápas bude probíhat na střeše. Pou- žijte brokovnici.
STOKY S Harrym můžete najít: náboje do brokovnice (3x) a pušky, krabici s náboji (5x), klíče od stok (2x), mapu stok, krabici první pomoci, léčivý lektvar (4x)
V nemocnici uložte hru a z kavárny na rohu Simmonsovi a Koontzovi ulice seberte léčivý lektvar. Pokračujte Simmonsovou ulicí k policejní stanici (Saganova ulice), tam seberte náboje. Přeběhněte most do starého Sillent Hillu. Seberte léčivý lektvar z barelu po pravé straně. Znovu jste před školou. Rozbijte zamčenou bránu kladivem a projděte do stok. Pokračujte vlevo, poté vpravo až se dostanete do místnosti se třemi dveřmi, kde je klíč od stok a mapa. Horní část stok obsahuje hodně munice, ale abyste se tam dostali budete muset jít dolů na mapě do velké místnosti se zamčenými dveřmi. Novým klíčem odemkněte zámek a vylezte po žebříku. Vydejte se pak na mapě dolů a poté vpravo. Přijdete do místnosti s léčivým lektvarem a náboji. Pokračujte dolů a pak vlevo, kde vstoupíte do slepé uličky s krva- vými zdmi. Prohledejte kaluž, tam bude další klíč od stok. Nakonec jděte na mapě zpátky vpravo.
„RESORT“ ÚZEMÍ S Harrym můžete najít: mapu, náboje do brokovnice, klíč od motorky, magnet, náboje do pistole, náboje do pušky (3x), krabičku první pomoci, Kaufmanův klíč, recept, léčivý lektvar (6x), bezpečností klíč
Protože hra obsahuje různé konce, chcete-li ten špatný, nechejte motorku být. Po levé straně je budova s hodně náboji, krabice první pomoci a na nástěnce je ukryta mapa. Doktor Kaufmann na vás bude čekat v Ančině baru. Po animaci seberte v baru recept a klíč, uložte hru a vezměte léčivé lektvary z rohu místnosti. Recept pečlivě pročtěte, získáte kód ke dveřím indického běžče ( Indian Runner ). Pomocí získaného kódu odemkněte vstupní dveře. Seberte léčivo a náboje do pušky. Podívejte se na zeď a uvidíte poznámku obsahu- jící kód od dveří k Normanově hospodě, kde bude doktor Kaufmann. Opusťte " indického běžce“ a jděte do Haerbyho hospody. Z pohovky seberte magnet a jděte otevřenými dveřmi. Uložte hru a pokračujte, ven. Běžte do pokoje č. tři, seberte lektvar a jděte okolo velké truhly, kde použijte magnet a získáte klíče od motocyklu. Vraťte se zpět cestou, kterou jste přišli a vstupte do dveří, ve kterých jste ještě nebyli. Dosta- nete se do garáže, jsou tam náboje do brokovnice, léčivý lektvar a použitím nového klíče získáte malou skleněnou ampuli. Opusťte hospodu, běžte Sandfordovou ulicí, držte se levé strany. Narazíte na schody, kde jsou konci náboje do pušky a léčivý lektvar. Kousek dál objevíte vstup do alternativní sekce úrovně.
ILUZORNÍ „RESORT“ S Harrym můžete najít: náboje do pušky, pistoli a brokovnici, krabičku první pomoci, léčivý lektvar (2x)
Pokračujte dolů malou alejí do severozápadní části, najdete si další léčiva a náboje do brokovnice. Po cestě k majáku narazíte na loďku. Vlezte do ní a promluvte s Cybil. Seber- te náboje do pušky, léčivý lektvar, náboje do pistole a uložte si hru. U majáku seberte krabici první pomoci a vydejte se nahoru, kde na vás čeká Alessa. Po opuštění majáku se znovu dostanete do loďky. Uložte si hru a jděte se do Sandfordovi ulice. Otevřete dveře a vlezte se do dalších ramen stok.
ZÁBAVNÍ PARK S Harrym můžete najít: krabici nábojů, mapa, léčivý lektvar (2x)
Seberte mapu u vchodu a vydejte se do levého rohu pro náboje a léčivý lektvar. O několik výklenků zpět naleznete další léčivo. Seberte ho a vstupte do zábavního parku. Ve stánku se zmrzlinou uložte hru. Naleznete kolotoč, kde vás čeká Cybil v podobě zombie. Musíte ji zabít. Počkejte si na okamžik až začne střílet a ve chvíli, kdy vyplýtvá všechny ná- boje ji zabijte. Pokud chcete vidět dobrý konec, použijte na ni láhev s lektvarem z nemocnice.
NICOTA První podlaží S Harrym můžete najít : krabici první pomoci, krabici nábojů do pistole a brokovnice, kleště, šroubovák, kámen času, Ophelin klíč, Hagithův klíč, Solomonův amulet
Probudíte se v nemocnici s Lisou. Promluvte s ní a pak jděte k výtahu. Sjeďte do suteré- nu, kde najdete učebnu. Za vedlejšími dveřmi jsou kleště se šroubovákem. Obě věci seber- te a spěchejte zpět do prvního podlaží. V pokoji napravo objevíte kohoutek. Použijte na něj kleště a získáte Opheliin klíč. Ten aplikujte na vstup kousek od dveří do suterénu. Bude následovat další z puzzlů hry, ve kterém postupujte následovně. Na Sagittariusově ovladači nastavíte šestku, pak čtyřku na Taurianovi a u blíženců dejte osmičku. Pokud jste postupovali správně, měli byste získat kámen času. Vyjděte hlavním vchodem, kudy jste přišli až na konec chodby. Na dveře zadejte správný kód - ALERT - a pokračujte do následující místnosti, kde seberte Solomonův amulet. Mimo amuletu naleznete i čekající Lisu, s kterou si krátce promluvte. Teď se vraťte zpět do haly s výtahem. Otočte se k němu čelem a obraťte se o sto osmdesát stupňů. Vstupte do místnosti a přímo před sebou použijte kámen času na hodiny. Seberte Hagitův klíč, náboje do brokovnice a krabičku první pomoci. Uložte hru. Jděte dolů na konec haly a použijte Hagitův klíč na dveře. Skočte do výtahu a jeďte do druhého patra.
NICOTA Druhé a třetí podlaží S Harrym můžete najít: náboje do brokovnice a pistole, prsten, Mercuryho znak, klíč od ptačí klece, kameru, Phalegův klíč, léčivý lektvar
Vydejte se do třetích dveří vlevo a seberte Mercuryho znak, dále náboje do brokovnice a prsten. Poté jděte dveřmi na konci haly a v další chodbě seberte kameru a krabici ze ses- terského centra. Pokračujte vpravo a soustřeďte se na poslední levé dveře. Vstupte do po- koje a sundejte plát ze stěny, odhalíte Aratronův klíč. Zatím na něj nesahejte, protože je nabitý elektřinou a hra by skončila vaší okamžitou smrtí! Proskočíte zborcenými dveřmi a vrátíte do prvního patra. Výtahem se dostanete do třetího podlaží a prozkoumejte obrázky. Dají vám dostatek informací k získání kódu k dalším dvěma dveřím. Z první místnosti seberte léčivý lektvar a z druhé klíč od ptačí klece. Poté se vraťte nazpět do prvního patra a z ptačího pokoje nalevo od výtahu seberte Phalegův klíč, který ihned použijte na správné dveře. Za levými dveřmi si uložte hru.
POSLEDNÍ KAPITOLA S Harrym můžete najít: krabici s náboji do pistole, Bethorův klíč, Ankh (egyptský symbol života), Aratronův klíč, Melchiorovu dýku, léčivý lektvar, Ouroborosův disk.
Ze skříňky v první místnosti vpravo seberte Melchirovu dýku. Předtím ale musíte na řetěz použít prsten. Následující místnost skrývá náboje, lektvar a Bethorův klíč je schovaný ve fazolích v rosolu. Zpátky v hale jděte do místnosti přímo naproti a ze stolu seberte Ankh. Poté v místnosti napravo vypněte generátor. Vraťte se zpátky o místnosti s elektricky chráněným klíčem a sundejte ho ze stěny. Zpátky Phalegovými dveřmi se vraťte do poslední místnosti vpravo a seberte Ourobosův disk. S diskem jděte do poslední místnosti a vložte pět artefaktů do slotů ve dveřích ( Ankh, Solomonův amulet, Mercuryho znak, Melchiorovu dýku a Ouroborosův disk ) a vydejte se tajnou chodbou.
VELKÉ FINÁLE S Harrym můžete najít: konec hry !
V závislosti na tom, jak jste v průběhu hry postupovali se přehraje animovaná sekvence a každý z konců má svého závěrečného bosse. Na špatném konci vás bude čeka Alessa. Uhýbejte se smrtonosným bleskům a použijte pušku. Kladný konec je podobný a můžete použít stejnou techniku jako s Alessou ...
KONEC DOBRÝ ?
Silent Hill obsahuje pět různých konců.
DOBRÝ Použijte věci od doktora Kaufmanna z Ančina baru, využijte i klíče od motorky. Zabijete policistku Cybil Bennetovou.
DOBRÝ+ Udělejte všechny Kaufmanovi věci a zachraňte policistku.
ŠPATNÝ Nechte Kaufmanna na pokoji a zabijte Cybil.
ŠPATNÝ+ Opět ignorujte Kaufmanna, ale zachraňte Charyl.
PODIVNÝ UFOUNSKÝ KONEC Po dosažení dobrého+ konce dostanete magický kámen. Použijte jej v následujících bodech a uvidíte podivného konce hry.
- Na střeše školy. - Před bitvou s můrou. - V motelu, před pokoji.
- Na střeše majáku. - V "Resort“ uzemí. - Na mostě před lodí.
|